Abordarea noastră

Intelligent Recruitment este specializata în selectarea personalului calificat – de la specialiști de profil îngust până la top-manageri pentru companii din toate industriile.

 

Succesul proiectului de recrutare tine de o activitate premergatoare minutioasa: noi evaluam piata muncii in industria specifica a fiecarui client, necesitatile de personal ale clientului, locul si rolul viitorului angajat, definim criteriile-cheie de selectare și particularitățile postului vacant.

Ne ghidam dupa următoarele principii: un dialog sincer și deschis cu clienții și candidații noștri, o schemă de activitate simplă și transparentă, respectarea normelor etice, stabilirea unor relații de parteneriat reciproc și durabile.

Consultanții noștri pot fi contactați operativ oricând pentru a afla etapa la care se află proiectul.

Suntem conștienți de faptul că activitatea noastră ifluienteaza considerabil activitatea clienților, cariera și destinului candidatilor, recunoaștem și ne asumăm această responsabilitate.

 

Serviciile noastre

Intelligent Recruitment are in vizorul sau cat pe candidații activi, aflați în căutarea unui serviciu, atat și cei pasivi, care nu se gândesc deocamdata sa schimbe serviciu.

Aplicăm diferite metode:

Recrutarea clasica:

  • screening, interviuri telefonice și personale, evaluarea candidaților.

Metode avansate de recrutare:

  • Executive Search – metodă de căutare directă conform unei sarcini anumite, ținând cont de particularitățile companiei cliente.
  • Headhunting – organizarea întâlnirii clientului cu un candidat specificat.

Schema de colaborare

  1. Să devii client al Intelligent Recruitment este foarte simplu: scrieți-ne pe office@recruter.md sau completati un formular tip. Vom lua legătura cu Dvs. și vom programa o întrevedere. 
  2. În cadrul intrevederii vom discuta tendințele de pe piața muncii si in industria specifica, perspectivele proiectului și eventualele metode de căutare. Fiecare proiect de recrutare este unic si necesita o abordare si strategie separata.
  3. Pentru o căutare eficienta si reusita, vom analiza cerintele profilului vacant, locul viitorului angajat în structura companiei, obligațiunile funcționale ale acestuia etc. Împreună cu angajatorul vom stabili profilul postului vacant, vom semna un contract de colaborare.                                
  4. Din acest moment începe activitatea noastră în proiect: identificarea și selectarea potențialilor candidați, interviuri si evaluari.
  5. Candidatii selectați vor urma interviul cu reprezentantul angajatorului, se va decide asupra angajarii. 
  6. Intelligent Recruitment îl va patrona pe colaboratorul angajat, garantând inlocuirea acestuia la necesitate. 

Cost și garanții

Costul mediu al serviciilor noastre constituie 15-20% din salariul anual al candidatului angajat.

Garantăm o substituire gratuita a colaboratorului angajat din recomandarea noastra în cazul demisiei acestuia (valabil in decursul a doua luni perioada de garantie).

Lasă o cerere